ما شرکت شما را کاملا اصولي راه اندازي مي کنيم!

 

پس از حدود 25 سال سابقه کار شرکت داري یادگرفته ايم که ورود به بازار در هر شکل که باشد، بدون داشتن برنامه و استراتژي لازم، صحيح نبوده و وقتي کسي مي خواهد شرکتي را راه اندازي کند باید به تمامي موارد مهم و اساسي در آن خصوص مانند مواردي که در زير به آنها اشاره مي کنيم، اشراف داشته باشد و بعد از کسب پاسخ تمامي سوالات مذکور و کسب راه حل ها و تکينيک هاي مربوطه اقدام به راه اندازي شرکت خود نمايد :

1 – اطلاع از مدل کسب و کار و نحوه طراحي و استفاده از آن براي شرکت

2 – توانائي در تهيه يک منوي خدمات و محصولات مناسب براي شرکت

3 – اشراف به زير ساخت هاي مورد نياز استاندارد براي شرکت و نحوه طراحي و اجرائي کردن آنها

4 – داشتن استراتژي ورود به بازار، استراتژي فروش و درآمدزائي

5 – اشراف به نيروي انساني و چارت سازماني مورد نياز شرکت و توانائي تعريف شرح وظايف کارکنان شرکت و روش هاي گردش کار بين کارکنان شرکت

6 – توانائي در استخدام کارکنان مجرب بر اساس چارت سازماني و وظايف از پيش در نظر گرفته شده

7 – توانائي آموزش شرح وظايف و امور اجرائي مورد انتظار به کارکنان شرکت

8 – توانائي در نوشتن محتواي رزومه، وب سايت و آماده کردن متون لازم جهت تبليغات و مکاتبات مورد نياز با طرف هاي تجاري شرکت

9 – طراحي لوگو، ست اداري، وب سايت و ساير ابزارهاي تبليغاتي و گرافيکي

10 – طراحي فرمها، جداول، خط مشي ها و دستورالعمل ها

قطعا بدون دانستن چنين مواردي شايد بهتر باشد شرکت خود را راه اندازي نکنيم. چرا که ثبت شرکت و حرکت هاي نامنظم و بدون برنامه ممکن است علاوه بر اتلاف وقتتان، هزينه هاي قانوني براي شما ايجاد کرده و قبل از به درآمد رسيدن، با کوله باري از هزينه هاي انجام شده و نشده روبرو شده و ورشکست بشويد.

ما با سالها تجربه در اين زمينه آماده راه اندازي صفر تا صدي شرکت شما هستيم، به تمامي مواردي که شايد شما فکرتان هم به آنها نرسد، فکر مي کنيم و در برايشان برنامه ريزي هاي درست انجام مي دهيم. اگر شما برای انجام اينکار مبلغي را به ما بپردازيد و هزينه کنيد، در عوض چند ده برابر آن سود کرده و از خسارت هاي احتمالي جلوگيري مي کنيد. ما منتظر دستورات شما براي راه اندازي شرکت شما هستيم. با ما راحت باشيد و به ما زنگ بزنيد، شماره هاي تماس ما 44844811-021 و يا 09126185306 آماده پاسخگوئي به شما هستند. اگر احيانا در ساعات اداري تماس گرفته باشيد و ما نتوانسته باشيم پاسخ تماس شما را بدهيم، به همين شماره همراه پيام ارسال کنيد تا در اولين فرصت کارتان را شروع کنيم.

شما از ابتدا بايد بدانيد منوي خدمات يا محصولات شرکتتان چيست، بازار هدف و مشتريان شما چه کساني هستند، رقباي ما در بازار چه کساني هستند و نقاط ضعف و قوت آنها و نقاط ضعف و قوت شما چيست، بايد بدانيد براي شرکتتان چه افرادي را و با چه تخصص هائي بايد استخدام کنيد، توانائي ارزيابي و ورود اين افراد به شرکت را داشته باشيد، بايد از قوانين بيمه و مالياتي و قوانين مدني و تجارت به اندازه لازم اطلاعات کافي داشته باشيد، انواع شرکت هاي قابل تاسيس و مزايا و معايب هريک را بدانيم، مدل کسب و کار خود را شناسائي کرده و توجيه هاي فني و اقتصادي لازم براي شروع آن را برآورد کرده باشيد و همچنين با خودتان در آن خصوص به نتيجه رسيده باشيد، بدانيد شرح وظائف کارکناني که به استخدام شما در خواهند آمد، چيست و قرار است دقيقا چه کارهائي را و به چه صورت انجام بدهند، چون به محض ورود ايشان به شرکتتان، بايد به ايشان حقوق پرداخت کنيد، با توجه به نوع خدمات، محصولات يا مشتريان بايد بدانيد در کدام منطقه شهر يا کشور بهتر است شرکت خود را راه اندازي کنيد، بلافاصله پس از شروع کار نياز به معرفي خود به ديگران داريد، بنابراين بايد محتواهاي رزومه، وب سايت، نامه هاي معرفي، لوگو، ست هاي اداري و بسياري ابزار و اطلاعات ديگر را آماده کرده باشيد تا بتوانيد بلافاصله شروع کرده و کسب درآمد کنيد، بايد برآوردهاي مالي و سبد درآمد و هزينه خود را از قبل طراحي کرده باشيد و بسيار موارد ديگر که همه و همه در راه اندازي شرکت شما بسيار مهم و حياتي هستند.

شايد شما با خودتان بگوئيد من که تمام اين موارد را نمي دانم، به نظر شما ندانستن شما مي تواند توجيهي براي خسارت ديدن شما در آينده باشد؟

ما در شرکت خدمات مديريت بي همتا ( ارائه دهنده خدمات صفر تا صد شرکت داري ) اينجا هستيم، تا دست شما را به عنوان راهنما و ابزار ترقيتان گرفته و شما را به اوج درآمدزائي و موفقيت برسانيم.

شرکت خود را با علم کامل به تمامي موارد مورد نياز شروع کنيد.

  • زير ساخت هاي مالي، اداري، حقوقي، بيمه اي، مالياتي و غيره خود را درست چيده باشيد تا به دليل عدم تهيه زير ساخت هاي درست، در هر يک از اين حوزه ها در آينده دچار خسارت و ضرر مالي يا اعتباري و غيره نگرديد.
  • پس از راه اندازي شرکت خود و صرف کلي وقت و هزينه، مجبور به تعطيلي شرکت خود نگرديد و انگيزه خود را براي ادامه کار از دست ندهيد.
  • در صورت تصميم به تعطيلي شرکت، به جاي از دست دادن کلي هزينه، بر عکس از آن درآمد کسب کنيد و با فروش شرکت خود به ديگري کسب درآمد کنيد.

شما در هر لحظه از شبانه روز مي توانيد در ساعات اداري با شرکت تماس حاصل نموده و در ساعات غير اداري، پيام ها، سوالات و يا درخواست هايتان را براي ما ارسال کنيد، تا در اولين فرصت با شما در تماس قرار بيريم.

از شما عزيزان دعوت مي نمايم، ديگر خدمات ما در منوهاي ديگر خدمات ما را نيز مطالعه فرمائيد. مجموعه شرکت داري ( شرکت خدمات مديريت بي همتا ) با هدف کمک به مالکين، سهامداران، هيئت مديره و مديران شرکت ها در همه زمينه هاي مورد نياز شرکت داري آنها با تشکيل تيم ها، پيمانکاران و تامين کنندگان ارزشمند خود، مي کوشد تا بتوانند شرکتي را به درستي ثبت، راه اندازي، مديريت و توسعه دهد. با ما راحت باشيد و اوامر خود را بدون هيچگونه نگراني براي ما ارسال فرمائيد. با شما هستيم و به اميد فشردن دست هاي شما و عقد قراردادهاي همکاري برد برد براي طرفين انتظار مي کشيم.

” شرکت خدمات مديريت بي همتا، بي همتا در خدمات صفر تا صد شرکت داري “

منتظر تماس شما هستيم.

11       448     448     –          021

مهارت ها و تعهدات ما

راه اندازي حرفه اي شرکت ها 100%
طراحي وب سايت کاملا سازگار با کسب و کار شما 100%
طراحي بيزنس پلن و استراتژي کسب بازار 100%
استخدام کارکنان حرفه اي براي شما 100%

15400

مشتری خرید کرده

2500

جایزه دریافت شده

35400

مشترک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X