خدمت شما بازديد کننده عزيز سلام عرض مي کنم، ما ممکن است يک شرکتي را ايجاد کنيم، مدتي را براي اينکه هنوز تکليفمان با شرکتمان مشخص نيست براي بعضي مشتريان فاکتور فروش صادر نکنيم و همينطور پول را بگيريم و در صندوق بيندازيم، براي بعضي ها اما فاکتور صادر کنيم و يه فاکتور معمولي که آن را از بازار به صورت کيلوئي خريده ايم. بعد از اتمام دوباره يک بسته ديگر فاکتور ميخريم و مثل قبلي شماره فاکتورها از شماره 1 شروع مي شود. فاکتورها نسخه دومي ندارند و فقط بدون اينکه بدانيم اسنادي را به دست مشتري داده ايم. در اينکه چقدر دقيقا خريده ايم و چند تا و به چه مبلغ دقيق فروخته ايم هم اطلاعات درستي نداريم.
اين مثال مي تواند در به کار گيري کارنان نيز با همين شکل و براي ديگر اموري مانند هزينه هاي اداري و مجوزي و قانوني هم ممکن است به همين روش کار کرده باشيم.
ممکن است بعد از گذشت چندين سال اداره محترم ماليات براي درآمدي که کسب کرده ايم و يا اداره محترم تامين اجتماعي براي حق کسي که 4 سال پيش نزد ما کار ميکرده است به ما مراجعه کرده و از ما چيزي را بخواهند که ما ميدانيم که آن را به صورت کامل در موعد مقرر پرداخت کرده ايم ولي هيچ سند و مدرکي از آن در جائي درست نگهداري نکرده ايم. حال تنها راهي که داريم اينست که دوباره آن مبلغ را بپردازيم، تازه بايد جريمه تاخير در پرداخت آن را هم دوباره بپردازيم.
يا مثال ديگري بزنم، فکر کنيد بعد از ده سال اداره ماليات به ما مراجعه کرده و از ما 500 ميليون تومان بابت تسويه ماليات بر درآمد شرکت مان مربوط به ده سال پيش از ما طلب مي کند و ما دقيقا هيچ سند و مدرکي براي اينکه بدانيم اصلا در آن سال مفروض چقدر درآمد داشته ايم و يا چقدر ضرر کرده ايم هيچ آمار و ارقامي نداريم.
خيلي مسائل ديگري هم وجود دارد، براي مثال يک مشتري به شما مراجعه کرده و مي گويد از فلان دستگاهي که شما 8 سال پيش برايش ساخته بوديد، 5 دستگاه ديگر هم مي خواهد، در صورتيکه شما 8 سال پيش با تسلط کامل بر تمام زوايا و حساسيت ها آن دستگاه را برايش ساخته ايد و امروزه هيچ اطلاعاتي از آن دستگاه و تجهيز نداريد.
داشتن زير ساخت فقط به اين موارد بر نميگردد و شامل طراحي و نگهداري همه موارد در زمينه هاي مختلف اداري، مالي، حقوقي، بازاريابي، فروش، اطلاعات منابع و تامين کنندگان و پيمانکاران، اطلاعات دقيق مشتريان و نيازهاي آنها، اطلاعات و روش هاي گردش کار در شرکت و فرم ها و جداول و تبليغات شما در دوره هاي مختلف حيات شرکت شماست.
همه موارد بايد از روز اول به طوري چيده شوند که در چند ده سال، نياز به تغييرات زيادي نداشته باشند و با يک روش درست قابل ادامه دادن و بهبود و غيره باشند.
در اينصورت شما مي توانيد هميشه از تمامي اطلاعات فعلي و قديمي خود نهايت استفاده لازم را ببريد، هيچ وقت به دليل نداشتن سند يا مدرکي خسارتي نبينيد، با طرف هاي تجاري خود قرارداد هاي درست و قابل دفاع ببنديد و بسياري موارد ديگر.
ما در شرکت خدمات مديريت بي همتا، با داشتن 25 سال سابقه شرکت داري آمادگي آن داريم که از همين الآن، نيازهاي 30 سال آينده شما را هم ببينيم و براي شما مواردي را رقم بزنيم تا براي هميشه بتوانيد از تک تک فرآيندهاي کاريتان در ساليان فعلي و گذشته، نهايت بهره را برده، هيچ اشکال حقوقي يا خسارتي گريبانگير شما نشود و از همه مهمتر دقيقا بدانيد که چه کرده ايد و چگونه به کجا بايد برسيد.
از شما عزيزان دعوت مي نمايم، ديگر خدمات ما در منوهاي ديگر خدمات ما را نيز مطالعه فرمائيد. مجموعه شرکت داري ( شرکت خدمات مديريت بي همتا ) با هدف کمک به مالکين، سهامداران، هيئت مديره و مديران شرکت ها در همه زمينه هاي مورد نياز شرکت داري آنها با تشکيل تيم ها، پيمانکاران و تامين کنندگان ارزشمند خود، مي کوشد تا بتوانند شرکتي را به درستي ثبت، راه اندازي، مديريت و توسعه دهد. با ما راحت باشيد و اوامر خود را بدون هيچگونه نگراني براي ما ارسال فرمائيد. با شما هستيم و به اميد فشردن دست هاي شما و عقد قراردادهاي همکاري برد برد براي طرفين انتظار مي کشيم.
” شرکت خدمات مديريت بي همتا، بي همتا در خدمات صفر تا صد شرکت داري ”
منتظر تماس شما هستيم.
11 448 448 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X