چگونه فروش کسب و کارمان را افزایش بدهيم؟ تقریبا هر کسی که وارد دنیای کسب و کار شده باشد به دنبال جواب این سوال است! همه میخواهند که از هر طریقی شده، تکنیک های فروش را یاد گرفته و به فروش بیشتری برسند. ما هم به همین دلیل به فکر افتادیم که با راهکارهای افزایش فروش خودمان، شما را در مسیر موفقیت و افزایش درآمد کمک کنیم! شرکت داری ( شرکت خدمات مديريت بي همتا )، تنهاترين مجموعه ارائه خدمات جامع صفر تا صد شرکت داريست، تا شما بتوانيد به راحتي شرکتي براي خود ثبت بکنيد، آن را راه اندازي بکنيد، مديريت کنيد و به صورت همه جانبه شرکتتان را توسعه بدهيد.
دقت داشته باشید که گفتیم همه به دنبال جواب سوال “چگونه فروش کسب و کارم را افزایش بدهم؟” هستند، ولی این سوال تنها یک جواب ندارد! بلکه نحوه افزایش فروش، راهها و تکنیکهای زیادی دارد و در این مقاله به چندين روش نوين افزایش فروش را برای شما مي پردازيم.
از کجا مشتریهای جدید به دست بیاوریم؟
برای اینکه کار افزایش فروش و کسب درآمد خودتان را گسترش بدهید و طریقه جذب مشتری بیشتر را یاد بگیرید، قبل از همه چیز لازم است بدانید که در کل دو راه اصلی برای انجام این کار وجود دارد: روش آنلاین (با استفاده از فضای اینترنت) و روش آفلاین (بدون استفاده از اینترنت). هر کدام از این روش ها جای خودشان را دارند و تاثیر خودشان را میگذارند و وجود هر دوي اين روشها در کنار هم مي تواند تاثير خاص خود را داشته باشد. البته با توجه به تجربيات مکسوبه بايد بيشتر بر روي روش هاي تبليغات آنلاين متمرکز بود. زيرا همانطوريکه گفتيم، هر دو روش در حد توان و ظرفیت خودشان میتوانند به شما کمک کنند اما شما نباید کار خودتان را دست شانس و سرنوشت بسپارید بلکه باید اولویت بندی کنید و ببینید چه روش یا روشهایی میتوانند شما را در کمترین زمان و با کمترین هزینه به هدفتان رسانده و باعث افزایش فروش شما بشوند.
با توجه به اینکه دیگر اینترنت و خدمات آن بخش جدا نشدنی از زندگی همه ما شده است، پس منطقی است که روی روش آنلاین بیشتر تمرکز کنید، به اين دليل که اگر شما روی روشهای آنلاین بیشتر سرمایه گذاری بکنید احتمال اینکه به مشتریهای بیشتری دسترسی داشته باشید خیلی افزایش پیدا میکند. علاوه بر آن، روشهای آنلاین این اجازه را به شما میدهند که بهینهتر و مفیدتر تبلیغ کرده و مشتری بيشتري جذب بکنید و مشتریهای خودتان را دسته بندی کرده و روی یک دسته خاص تمرکز کنید. اما با اين وجود نبايد بي خيال روش هاي آفلاين شد، چون روشهای آفلاین مکمل تبلیغات آنلاین شما هستند و نتیجه شما زمانی به اوج خود میرسد که از هر دوی این روشها بصورت بهینه استفاده بکنید.
روشهای آنلاین افزایش مشتری
خب تا اینجا در مورد کلیت این دو روش حرف زدیم و گفتیم که برای افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر، نیاز به هر دو روش دارید. پس حالا وقت آن است که وارد بخش روشهای آنلاین افزایش فروش بشویم و ببینیم که شما از روش هایی میتوانید فروش خودتان را بیشتر کرده و مشتریهای بیشتری را به سمت خودتان بکشانید و براي اين موضوع به چند تکنيک در اين خصوص مي پردازيم :
تکنیک اول: ایجاد یک وبسایت
اولین و حتی مهمترین کاری که میتوانید برای افزایش فروش خودتان بکنید این است که برای کسب و کار خودتان، یک وبسایت درست کنید. باز هم توصیه میکنيم: حتما وبسایت درست کنید! شاید برایتان جالب باشد که این همه روی این مسئله تاکید میکنيم و بخواهید که دلیل آن را بدانید. حق هم دارید! بگذارید به شما بگویم که چرا کسب و کار شما به وبسایت نیاز دارد.
آیا شما میدانستید که روزانه بیش از چهار میلیارد نفر از اینترنت استفاده میکنند؟ چهار میلیارد نفر! شما کجا میتوانید یک تبلیغ بکنید که جمعیتش چهار میلیارد نفر باشد؟ درست است که همه این چهار میلیارد نفر وارد وبسایت شما نمیشوند چون در کشور ما نبوده و زبان ما را بلد نيستند، ولي در مورد ایران چطور؟ در ایران هم روزانه، 56 میلیون نفر از اینترنت استفاده میکنند! یعنی بیشتر از هفتاد درصد کل جمعیت ایران!
حالا این اعداد و این آمار برای ما چه ارزشی دارند؟ خیلی ارزش دارند چون شما الان میدانید که شما بازاری در دست دارید که بیشتر از هفتاد درصد جمعیت کشور شما را در خود جاي داده است. ولی ورود به این بازار به یک کلید نیاز دارد. این کلید به نظر شما چیست؟ بله درست حدس زدید! کلید ورود به دنیای اینترنت برای افزایش مشتری، ایجاد یک وبسایت بسيار حرفه اي است! کاري که ما روي آن تسلط بسيار عالي اي داريم و در اين خصوص حرف هائي براي گفتن داريم.
علاوه بر اینها، ایجاد وبسایت سود دیگری هم برای شما دارد. فرض کنید که شما با کلی هزینه، یک تابلوي تبلیغاتی در جایی نصب کرده اید. از آنجایی که فضای تابلوي شما محدود است، باید در انتخاب محتوای این تابلو خیلی دقت کنید. و اینکه در این تابلو شما نمیتوانید از محتوای زياد، به جز اسم و مشخصات خلاصه اي استفاده کنيد، ولي در وب سايتتان مي توانيد بينهايت محتوا توليد کنيد، یک ویدئوی جذاب در مورد کسب و کارتان منشتر کنید! یا اصلا داستانی در مورد کسب و کار خودتان برای مشتری هایتان منتشر کنيد که برایشان جذاب باشد.
با وبسایت همه چیز را تحت نظر داشته باشید!
مساله دیگری که در قضیه ایجاد وبسایت وجود دارد این است که شما کنترل همه چیز را به دست دارید! یعنی چه؟ پس اجازه بدهید که توضیح بدهم: شما اگر یک تابلو تبلیغاتی خیلی شیک درست کرده و در یک منطقه خیلی شلوغ هم نصب کنید، ممکن است کلی برای شما مشتری بیاورد. اما هنوز از یک چیز اطلاع نخواهید داشت: چند نفر تابلوی شما را دیدهاند و چند درصد از مشتریان فعلی شما از طریق آن تابلو، مشتري شما شدهاند؟ چرا شما به این اطلاعات نیاز دارید؟ تا اینکه بتوانید برای دفعات بعدی تصمیمات بهتری بگیرید و اصطلاحا ببینید که آیا میارزد یا نه؟
اگر شما وبسایت ایجاد کنید خیلی راحت میتوانید به تمامی اطلاعات بازدید کنندگان خودتان دسترسی داشته باشید! اینکه چه جنسیتی داشتهاند، در چه بازه سنی بوده اند، چه صفحاتی از وبسایت شما را دیدهاند و اصلا در وبسایت شما چکار کردهاند؟ این اطلاعات در حقیقت مشاور شما برای تصمیمهای آینده کسب و کار شماست.
تکنیک دوم: تبلیغات در گوگل
به دنیای اینترنت خوش آمدید! آیا تصمیم خودتان را گرفتید؟ و میخواهید برای کسب و کارتان وبسایت درست کنید تا فروشتان را چندین برابر کنید؟ اگر تصمیم گرفتهاید، ما هم پیش شما میمانیم تا باز هم مشتریهای بیشتری برای شما جذب کنیم. به این دلیل میخواهيم در مورد تبلیغات در گوگل، با هم حرف بزنيم. شما همانطوريکه در دنیای واقعی نیاز به تبلیغات دارید، در دنیای اینترنت هم نیاز به تبلیغات دارید. حتی به جرات میگویم که در دنیای اینترنت شاید به تبلیغ بیشتری هم نیاز داشته باشید. ولی بین تبلیغات در دنیای واقعی و تبلیغات در اینترنت یک فرق اساسی وجود دارد و آن فرق هم این است که تبلیغات اینترنتی خیلی بهینهتر و پربازدهتر هستند.
تبلیغات گوگل، یکی از این روش هاست که بدون شک بین بازاریابان حرفهای، مفیدترین روش تبلیغات شناخته شده است! حتما تا الان از موتور جست و جوی گوگل استفاده کردهاید. اگر به نتایجی که گوگل برای شما نشان میدهد دقت کرده باشید، خواهید دید که کلا دو نوع اصلی از نتایج وجود دارند: نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی (که با پرداخت هزینه انجام میشود). در ضمن هرچه رتبه شما در نتایج گوگل بالاتر باشد و در صفحه اول باشید، شانس دریافت ورودی و مشتری شما بیشتر میشود.
حالا برگردیم به بحث نتایج گوگل! اگر شما بعد از ایجاد وبسایت بخواهید در نتایج گوگل بالا بیایید، در صورت عادي، ممکن است تا حتي يک سال يا بيشتر هم اين مسئله طول بکشد، چون باید تولید محتوا بکنید و مرتبا روي وب سايتتان واقعا کار کنيد و منتظر باشید که گوگل محتوای شما را تشخیص داده و به آن یک رتبه نسبتا پایین بدهد. بعد از آن باید منتظر باشید که کاربران در طول چند ماه به وبسایت شما بیایند (اصطلاحا ترافیک وبسایت شما بالا برود) تا رتبه شما جابجا بشود و شما هم انقدر زمان نداشته باشید. پس براي زودتر به نتيجه رسيدن چه کاری انجام دهیم؟
تبلیغات در گوگل!، مي تواند راه حل خوبي براي اين کار باشد، بله این روش در کمترین زمان (در عرض چند ساعت) شما را به مشتریها نشان میدهد. روش کار اینطور هست که برای کسب و کار شما در گوگل یک حساب کاربری ایجاد میشود و آن را شارژ میکنید. سپس به گوگل دستور میدهید که هر کسی در مورد کسب و کار شما جستجو انجام داد، اول از همه شما را نشان بدهد! البته همه این کارها را شما خیلی راحت میتوانید به متخصصان باتجربه ما در بخش تبلیغات در گوگل بسپارید و از فروشتان که هر روز بیشتر میشود لذت ببرید!
از آنجایی که بحث تبلیغات در گوگل کمی طولانی است و نیاز به فضای بیشتری دارد، در اين مقاله نمي شود همه آن چیزی که در موردش نیاز دارید را برای شما عنوان کنم و بايد در اين خصوص مطالعات بيشتري کرده و از مقالات و خدمات بيشتر ما استفاده لازم را ببريد.
اگر نگران این هستید که وبسایت شما به درد تبلیغات در گوگل میخورد یا نه، بايد وب سايتتان را طوري برای تبلیغات در گوگل آماده سازی بکنيد و نگرانیتان را برطرف کنید! و مطمئن باشید که متخصصان ما وبسایت شما را برای تبلیغات در گوگل به بهترین شکل آماده خواهند کرد.
تکنیک سوم: شبکههای اجتماعی
هیچ وقت از شبکههای اجتماعی غافل نشوید! هیچ گاه! چون الان دیگر هر کسی که با آن تعامل دارید در شبکههای اجتماعی حضور دارد، آن هم چه حضوری! اصلا بگذارید از خودمان شروع کنیم: شما روزانه چقدر به تلگرام و اینستاگرام سر میزنید؟ مطمئن باشید بقیه مردم از من و شما هم خیلی بیشتر این کار را انجام میدهند و این برای شما یک خبر خوب است چون مشتری و بازار با پای خودش پیش شما آمده است!
قدم به قدم پیش برویم!
قبل از اینکه بتوانید وارد دنیای شبکههای مجازی و اجتماعی شده و در آن ها تبلیغات کرده و مشتری جذب کنید باید در این شبکه ها وجود داشته باشید. یعنی چه؟ یعنی باید حساب کاربری داشته باشید.
يکي از شبکه هاي اجتماعي مناسب براي کار تبليغات، اينستاگرام است، و کلید طلایی اینستاگرام تعامل با کاربران است. در روشهای سنتی و قدیمی تبلیغات، همیشه یک کسب و کار تبلیغات خودش را با سلیقه خودش طراحی و منتشر میکرد و کاربر فقط آن را میدید یا میشنید و در حقیقت، هیچ تعامل و رابطهای بین مشتری، فروشنده و تبلیغات وجود نداشت.
اما با ظهور اینستاگرام همه این معادلات به هم خورد و دنیا، دنیای تعامل و گفت و گو با مشتری شد. شما هر چقدر با مشتری خودتان رابطهای نزدیکتر و صمیمیتری داشته باشید به همان اندازه کسب و کار خودتان را گسترش دادهاید. اینستاگرام هم دقیقا همین کار را میکند و پلی بین شما و کاربر شما که ممکن است مشتری هم بشود ایجاد میکند. بحث تعامل در اینستاگرام خیلی مفصل، خیلی جذاب و خیلی مفید است.
براي جواب گرفتن از اينستاگرام، بايد تعداد فالوورهای خودتان را بالا ببرید. اما یادتان باشد این که پولی بدهید و چند هزار فالوور برای خودتان بخرید به هیچ دردتان نخواهد خورد و فقط هزینههای شما را بالا خواهد برد چون این فالوورها واقعی نیستند و نه خریدی از شما انجام میدهند، نه پستهای شما را دیده و منتشر میکنند و فقط باعث افزايش هزینههای سرسام آور تبلیغات مي شوند.
پس فالوور واقعی را از کجا به دست بیاوریم؟ ما مي توانيم هزارها فالوور واقعی و فعال در زمانی کوتاه برای شما براي شما جذب کنيم، شما برای افزایش تعداد فالوورهای واقعی خودتان دو راه دارید: راه اول این است که کاربران را با محتوای خودتان به پیج اینستاگرامتان بیاورید و توجهشان را جلب کنید. این کار ممکن است کمی طول بکشد و همچنین نیاز به این دارد که در انتشار پستهای خودتان نهایت دقت را داشته باشید.
راه دومی که هم که در اختیار شماست استفاده از ربات افزایش فالوور است. این ربات یکی از بهترین، کمهزینه ترین و آسان ترین راه ها برای افزایش فالوور در اینستاگرام است. این ربات فقط و فقط فالوور واقعی به فهرست شما اضافه میکند، فالوورهایی که خیلی راحت میتوانند از شما خرید کرده و حتی شما را به بقیه معرفی کنند. البته اينستاگرام خيلي با اين ربات ها سازگار نيست و گاها براي پيج هائي که از ربات ها استفاده مي کنند، محدوديت هائي را اعمال مي کند.
آخرین روش افزایش فروش و جذب مشتری در اینستاگرام که میخواهيم برای شما معرفی کنم تبلیغات است! آن هم نه هر تبلیغاتی، بلکه تبلیغات در بزرگترین، معتبرترین و پربازدیدترین صفحات اینستاگرامی ایرانی که تعداد فالوورهای شما را میتواند در عرض چند روز، به بیش از 10 برابر برساند.
تکنیک آخر: سامانه پیامکی
عجب! فکرش را میکردید که پیامک (همان اس ام اس خودمان) بتواند جزء روشهای فوقالعاده افزایش فروش باشد؟ اما هست! بیش از 98 درصد پیامکهای ارسال شده دیده میشوند! این یعنی شما با یک فرصت فوقالعاده رو به رو هستید!
سامانه پیامکی چگونه میتواند باعث افزایش فروش شود؟
الان ممکن است برایتان سوال شده باشد که خب ما چرا باید اصلا از سامانه پیامکی استفاده بکنیم؟ چه سودی برای ما دارد؟ در این بخش میخواهیم به جواب این سوالات برسیم.
یکی از دلایلی که آمار دیده شدن پیامک این همه بالا است این است که مستقیما یه موبایل (یعنی خط تلفنی) کاربران ارسال میشود و مشترک حتما آن را دریافت خواهد کرد حتی اگر آن لحظه خارج از دسترس باشد. بر اساس تحقيقات انجام شده، افراد به طور میانگین هر روز 150 بار به صفحه گوشی خودشان نگاه میکنند! 150 بار در یک روز! و حالا جالبتر از آن این است که ما عادت داریم میانگین روزی 14 ساعت تلفن همراهمان را نزدیکمان نگه داریم! یعنی تقریبا کل روز! حالا دیگر حساب و کتاب این نتایج با آمار دیده شدن پیامک با خودتان!
مطمئنم که هم شما و هم ما افرادی دیدهایم (یا شاید خودمان هم جزئی از آن افراد باشیم) که از دست پیامکهای تبلیغاتی خیلی شاکی هستند و گلایه میکنند که مزاحمشان شده است! اما يافتههای تحقیقی مختلفي هم وجو دارند که افراد زیادی به این نتیجه رسیدهاند که 83 درصد افراد اتفاقا دوست دارند که ماهیانه 2 پیامک تبلیغاتی دریافت کنند.
تا حالا در مورد برخي از روش هاي تبليغات آنلاين پرداختيم و هم اکنون هم کمي در خصوص تبليغات آفلاين صحبت مي کنيم.
روشهای آفلاین افزایش فروش
تا اینجا که با ما همراه بودید در مورد روشهای مختلف افزایش فروش حرف زدیم و هم اکنون در خصوص چند تکنيک خاص، که مي توانند روش هاي خوبي در کنار تبلیغات روی بیلبوردها، تبلیغات در تلویزیون، روزنامه، رادیو، پخش تراکت، نصب بنر و غيره باشند، و آن شناخت بازار و تحقیقات بازار است.
اگر شما به دنبال مشتریهای جدید باشید کارتان را باید از کجا شروع کنید؟ میدانید که به دست آوردن سرنخ فروش در کسب و کار یکی از مهارتهای حیاتی است که شما به عنوان دارنده یک کسب و کار یا یک کارآفرین باید بلد باشید. حالا این سرنخها از کجا به وجود میآیند؟ باهم اگر از یک بازاریاب و کارآفرین باتجربه بپرسیم، میگوید که مشتری همه جاهست! فقط باید پیدایش کنی!
مشتری خودتان را بشناسید!
قبل از اینکه مشتری جدید پیدا کرده و افزایش فروش داشته باشید باید بدانید که اصلا مشتری شما چه کسی است، چه ارزشی را پیشنهاد بدهید میتوانید نظرش را جلب کنید و اینکه رقبای شما در حوزه کسب و کار شما چه چیزی به مشتری پیشنهاد میدهند. به عبارت دیگر شما به یک تحقیق بازار نیاز دارید. این کار را هم خودتان میتوانید انجام بدهید و هم میتوانید از مجموعه ها و شرکت هایی که این کار را انجام میدهند کمک بگیرید.
کلید اصلی افزایش فروش و کسب درآمد این است که شما به نیازهای مشتری خودتان گوش داده و او را درک کنید، نه اینکه سعی کنید ایده یا محصول خودتان را به هر کسی که سر راهتان است تبلیغ کرده و بفروشید. همیشه این را یادتان باشد که مشکلات زیادی در دنیا وجود دارند که نیاز به راه حل دارند و مشتری های زیادی حاضرند برای این راه حل ها پول خرج کنند.
چه کسانی الان مشتری شما هستند؟
برای اینکه بتوانید یک برنامه بازاریابی (مارکتینگ پلن) موثری نوشته و مشتریهای جدیدی به دست بیاورید، لازم است که بدانید همین الان به چه کسی دارید میفروشید و مشتریهای فعلی شما چه کسانی هستند. حالا برای اینکه پلن بازاریابی خودتان را درست بنویسید نیاز به تحقیقات بازار دارید تا بدانید که اصلا شما چقدر مشتری احتمالی دارید و این مشتریها چه چیزهایی برایشان مهم است.
تحقیقات بازار اسمش کمی ترسناک به نظر میآید اما اصلا اینطور نیست. البته بهتر است بدانید که تحقیقات بازار چندین نوع دارد و میتواند از یک پرسشنامه ساده گرفته تا تحقیقات عمیق و علمی بازار را دربر بگیرد. همچنین هزینه و زمانی که هر روش از تحقیقات بازار به همراه خودش دارد با سایر روش ها فرق میکند.
یک محصول یا خدمت ممکن است برای گروهی از مشتریان جذاب و مفید باشد ولی برای گروه دیگر نه. به این دلیل درک نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصتها و تهدیدهایی که در بازار شما وجود دارند یکی از حیاتیترین کارهایی است که باید انجام بدهید. برای این کار را بهینه تر و در زمان کوتاه تری انجام بدهید میتوانید از معیارهایی که در زیر معرفی میکنم استفاده بکنید:
اطلاعات مردم شناختی: بازار شما چقدر جمعیت دارد و این جمعیت بصورت میانگین در چه بازه سنی هستند، درآمد ماهیانهشان چقدر است و …
اطلاعات روان شناختی: سلیقه و ارزش های جمعیت بازار شما چه چیزهایی هستند؟
اطلاعات قومیتی: آیا قومیتی خاصی در بازار شما اکثریت جمعیت را به خودش اختصاص داده است؟ این جمعیت چه نوع فرهنگ غالبی دارند؟
عادت خرید: بازار شما محصول یا خدماتشان را چگونه و از کجا میخرند؟ آیا ترجیح میدهند که خودشان شخصا خرید کنند یا به خرید آنلاین اطمینان دارند؟
برای محصول خودتان بازار تعیین کنید!
اگر کسب و کار شما راه افتاده باشد حتما تا الان مشتری به دست آوردهاید و حتی شاید در مورد این مشتری ها اطلاعاتی هم دارید. این اطلاعات را برای به دست آوردن مشتریهای جدید استفاده کنید. میگویید چطور؟ خب به هر حال بعد از اینکه شما با کلی مشتری تعامل داشته باشید حتما به یک کلیت خواهید رسید. به این کلیت که مثلا ساعت فلان تا فلان بازار شما شلوغ میشود، یا فلان نوع مشتری ها معمولا اینگونه خرید میکنند.
احتمال زیاد شما عدهای مشتری کلیدی مد نظرتان است و دوست دارید که هر چه سریعتر به آن ها رسیده و فروش انجام بدهید. اما یادتان نرود که کنار همین مشتریهای کلیدی، بازارهای دیگری هم وجود دارند که مهم و سودآور هستند. برای موفقیت بیشتر و افزایش فروش، افراد تاثیرگذار این بازارها را بشناسید چون که این افراد خیلی راحت میتوانند تصمیم خرید یک مشتری را تحت تاثیر قرار بدهند. برای مثال والدین میتوانند تاثیرگذاران خوبی در تصمیم خرید فرزندانشان باشند.
علاوه بر اینها بعد از اینکه بازار خودتان را شناختید ببینید که برای هر بخش از بازار یا بازارهای شما چه منافع و چه ویژگیها و ارزشهایی مهم است. به این مشتری ها نشان بدهید که کسب و کار شما میتواند برای آنها مفید باشد و مشکل آنها را حل بکند. به عبارت دیگر دلیلی به این افراد بدهید که شما را انتخاب بکنند.
خب، به کجا رسیدیم؟
چقدر راه برای افزایش فروش و مشتری بوده و ما نمیدانستیم! شما هم موافقید؟ حالا شمایی که صاحب کسب و کار هستید یا قصد دارید کسب و کار راه بیندازید، کدام روشها را منطقی تر میبینید؟ به نظر شما از بین روشهای آنلاین کدام یک میتواند بیشتر نتیجه بدهد؟ اصلا روش دیگری هم میشناسید که در این مقاله نیاورده باشیم؟ حتما ما را در جریان بگذارید.
ما در وب سايتمان مطالب آموزشي ارزشمندي در خصوص خدمات بسيار زيادي که ارائه مي کنيم، را معرفي کرده و مي کنيم، برای کسب اطلاعات بيشتر، از شما عزيزان دعوت مي نماييم، ديگر مطالب و خدمات ما در منوهاي و زير منوهاي وب سايت، مطالعه فرمائيد. مجموعه شرکت داري ( شرکت خدمات مديريت بي همتا ) با هدف کمک به مالکين، سهامداران، هيئت مديره و مديران شرکت ها در همه زمينه هاي مورد نياز شرکت داري آنها با تشکيل تيم ها، پيمانکاران و تامين کنندگان ارزشمند خود، مي کوشد تا بتوانند شرکتي را به درستي ثبت، راه اندازي، مديريت و توسعه دهند.
با ما راحت باشيد و اوامر خود را بدون هيچگونه نگراني براي ما ارسال فرمائيد. با شما هستيم و به اميد فشردن دست هاي شما و عقد قراردادهاي همکاري برد برد براي طرفين انتظار مي کشيم.
” شرکت خدمات مديريت بي همتا، بي همتا در خدمات صفر تا صد شرکت داري “
منتظر تماس شما هستيم.
11 448 448 – 021