شما ممکن است مثل هزاران شرکت ديگر در دنيا، در بازه هاي زماني مختلف همکاراني را در شرکتتان جذب نمائيد و با توجه به برخي تعريف هاي متفاوت، به هر يک از همکاران بدون در نظر گرفتن توانائي هر همکار، و همچنين توانائي ديگر همکارانتان، شرح وظايفي را براي ايشان تعريف کنيد و کارهائي را از ايشان بخواهيد.
در نظر بگيريد شما مربي يک تيم ورزشي هستيد و همه بازيکنان که از نظر تکنيک توانائي هاي خوبي را دارند براي تيمتان جذب کرده ايد ولي ساز و کار درستي را براي حرکت جمعي کارکنانتان در شرکت طراحي نکرده باشيد.
طراحي چارت سازماني براي شرکت و نوشتن روش هاي تقسيم و گردش کار بين همکارانتان با هم و با شما، با توجه به توانائيها و نقاط ضعف و قوت هر شخص، نکته مهمي در موفقيت شرکت شما ايجاد خواهد کرد.
هر کس وضعيت خود را حتي ممکن است با توجه به بزرگ يا کوچک بودن شرکتتان اصلا نبينند و يا در چند جايگاه مختلف خود را ديده و نسبت به همه آن سمت ها و مسئوليت ها، مسئوليت بپذيرند.
ما در شرکت خدمات مديريت بي همتا، جايگاه هر شخص و ارتباطش با ديگر افراد سازمان را به گونه اي طراحي خواهيم نمود که خروجي عملکرد کارکنان شما، بهترين خروجي را براي شرکت شما به ارمغان بياورد.
از شما عزيزان دعوت مي نمايم، ديگر خدمات ما در منوهاي ديگر خدمات ما را نيز مطالعه فرمائيد. مجموعه شرکت داري ( شرکت خدمات مديريت بي همتا ) با هدف کمک به مالکين، سهامداران، هيئت مديره و مديران شرکت ها در همه زمينه هاي مورد نياز شرکت داري آنها با تشکيل تيم ها، پيمانکاران و تامين کنندگان ارزشمند خود، مي کوشد تا بتوانند شرکتي را به درستي ثبت، راه اندازي، مديريت و توسعه دهد. با ما راحت باشيد و اوامر خود را بدون هيچگونه نگراني براي ما ارسال فرمائيد. با شما هستيم و به اميد فشردن دست هاي شما و عقد قراردادهاي همکاري برد برد براي طرفين انتظار مي کشيم.
” شرکت خدمات مديريت بي همتا، بي همتا در خدمات صفر تا صد شرکت داري ”
منتظر تماس شما هستيم.
11 448 448 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X