اجرای صفر تا صد امور مالی و مالیاتی
دغدغه ما در این 25 سال فعالیت در زمینه حسابداری، اداري، منابع انساني و تکالیف قانونی، طراحی و اجرای امور مالی و مالیاتی شرکتها در قالب یک برنامه جامع و کاربردی بر مبنای نقشه راه صحیح مطابق با استانداردها و قوانین بوده است .
برنامه ای که پاسخگوی نیازهای شرکت بوده و بتواند خیال مدیران را از بابت امور اداري، مالی، بيمه اي و مالیاتی آسوده نماید و با ارائه گزارشات تحلیلی و کاربردی که از اطلاعات مالی شرکت استخراج شده، در راستای اخذ تصمیمات مدیران با هدف بهره وری و سودآوری بیشتر شرکتها خدمت رسانی نماید.
این برنامه تحت عنوان ” طرح صفر تا صد ” به گونه ای طراحی گردیده که طی یک برنامه زمانبندی مشخص کلیه امور مالی و مالیاتی شرکت، توسط کارشناسان تیم اجرایی به انجام رسیده و تمامی گزارشات آن بطور منظم به مدیریت شرکت ارائه گردد .
همچنین نحوه برنامه ریزی ساعات کار استفاده از کارشناسان تیم اجرایی بگونه ای تنظیم گردیده که متناسب با نیاز شرکت به میزان کار مفید و بهینه ، از مدت زمان خدمات هر کارشناس استفاده شود .
این امر سبب کاهش چشمگیر حقوق پرداختی کارفرما تا میزان یک سوم حق الزحمه واقعی تیم اجرایی ، در قبال ارزش بهره وری برابر با آن میگردد .
خدمات مالی و حسابداری :
– انجام کلیه امور حسابداری شرکت های بازرگانی، تولیدی و خدماتی
– نظارت بر واحد مالی جهت کنترل اسناد حسابداری
– ساماندهی و به روز رسانی حسابهای معوق
– تهیه، نصب و راه اندازی انواع نرم افزارهای حسابداری
– پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی
– بستن حساب ها و تهیه صورت های مالی
– ثبت اسناد و مدارک حسابداری بصورت سیستمی و مکانیزه و همچنین بایگانی اسناد حسابداری
– تهیه گزارشات مالی میان دوره و سالیانه و تهیه صورتهای مالی
– نظارت و کنترل حسابها بصورت مداوم
خدمات مالیاتی و تکالیف قانونی :
– تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، تحریر دفاتر قانونی
– ثبت نام، تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
– دریافت گواهینامه ارزش افزوده
– مشاوره مالیاتی در خصوص مالیات عملکرد شرکتها و ارزش افزوده
– تنظیم گزارشات فصلی (خرید و فروش) ماده ۱۶۹ مکرر مالیاتهای مستقیم
– تنظیم گزارش مالیات حقوق پرسنل
– تهیه و تنظیم صورت معاملات فصلی و ارسال آن در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور
– تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و ثبت آن در سامانه اداره مالیات بر ارزش افزوده
– تحریر دفاتر قانونی شامل دفتر روزنامه و کل و همچنین دفاتر درآمد و هزینه
– تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد و ارسال آن در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور
– شرکت در دفاعیات مالیاتی و پیگیری پرونده های مالیاتی
خدمات اداری و پرسنلی :
– انجام امور کارگزینی و استخدامی
– تنظیم و انعقاد قراردادهای کار مدت معین کارکنان ، قراردادهای آزمایشی، قراردادهای تمدیدی، قراردادهای تجدیدی، قراردادهای مشاوره، انتقال، جابجایی، خاتمه خدمت کارکنان و سایر موارد مشابه طبق ضوابط و دستورالعملهای وزارت کار
– تهیه پرونده پرسنلی به صورت دستی و مکانیزه و نگهداری امن و محرمانه از محتویات آن.
– ثبت نام بیمه ای افراد ، تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
– ثبت، تهیه و تنظیم کارکرد کارکنان و ثبت مرخصی ها و غیبت های روزانه و ساعتی کارکنان، ماموریت، اضافه کاری، شب کاری، نوبت کاری، جمعه کاری و سایر موارد قانونی
– نصب، راه اندازی دستگاه ساعت زنی و ورود و خروج کارکنان
– تهیه لیست های حقوق و مزایای کارکنان، تهیه لیست های بیمه ای و پرداخت حقوق و مزایای ماهیانه کارکنان و تهیه و توزیع فیش حقوق به نیابت از کارفرما.
شرکت خدمات مديريت بي همتا ( ارائه دهنده کليه خدمات صفر تا صد شرکت داري ) با سالها سابقه ايجاد کسب و کارهاي مختلف، افتخار دارد در کنار شما قرار گرفته و بخش خدمات مالي و اداري يا ساير امور مورد نياز شرکت داري شرکت شما را به عهده گرفته و آرامش و بقاء را براي شرکت شما به ارمغان بياوريد.
از شما عزيزان دعوت مي نمايم، ديگر خدمات ما در منوهاي ديگر خدمات ما را نيز مطالعه فرمائيد. مجموعه شرکت داري ( شرکت خدمات مديريت بي همتا ) با هدف کمک به مالکين، سهامداران، هيئت مديره و مديران شرکت ها در همه زمينه هاي مورد نياز شرکت داري آنها با تشکيل تيم ها، پيمانکاران و تامين کنندگان ارزشمند خود، مي کوشد تا بتوانند شرکتي را به درستي ثبت، راه اندازي، مديريت و توسعه دهد. با ما راحت باشيد و اوامر خود را بدون هيچگونه نگراني براي ما ارسال فرمائيد. با شما هستيم و به اميد فشردن دست هاي شما و عقد قراردادهاي همکاري برد برد براي طرفين انتظار مي کشيم.
” شرکت خدمات مديريت بي همتا، بي همتا در خدمات صفر تا صد شرکت داري ”
منتظر تماس شما هستيم.
11 448 448 – 021